GameJam událost, 2018
- Víkendové cvičení, grafika. Adobe Photoshop, Unity, analogové kreslení na papír.
- Skupinový projekt s dalšími spolužáky z ateliéru na tvorbu funkční počítačové hry za víkend - víkend od sobotního rána do pondělního večera. Při hromadném setkání všech účastněných jsme se dozvěděli téma, to znělo: "Obět musí být vykonána". Brainstorming běžel na plné obrátky a nápady se psaly na A3 papír, který sloužil jako hlavním bodem pro určení prací a rozvržení týmu.
- Hlavní herní mechanikou se určilo strhávaní kláves, což se dá porozumět jako ta oběť, kterou hráč obětuje. Tedy hráč při určité části hry ztrácí klávesu, se kterou mohl po herní ploše postavou pohybovat. Hra byla tvořena ze ptačí perspektivy, s lehkým náklonem tak, aby vznikl i menší 3D efekt. Příběhem byl útěk hlavního hrdiny z psychiatrické léčebny, ke kterému promlouvá zubní víla. Postavu při útěku dohání tajemná hmota / mlha, se kterou, když se hráč kolizne, mu bude nabídnuta možnost zub obětovat, tedy klávesu.
- Na projektu jsem se podílel coby kreslíř. Pomáhal jsem s grafikou prostředí, tedy budovy psychiatrické léčebny a jejímu okolí, dále i rozvržení GUIčka, ikony zubů a Menu, který nakonec použit nebyl. Dále jsem si vyzkoušel tvorbu textur na papíře za pomoci temper a soli.
- Hru je možné si zahrát, Odkaz