Školní práce
Práce, které byly zpracovávány v ateliérní dny (středa), nebo pro prezentaci i mimo školu. Náplní byla komunikace, dialog mezi vedoucím a studentem, především digitální tvorba na vlastním zařízení, ať se jedná o práce v Adobe softwarech (concept art, ilustrace, assets apod.) či tvorba vlastního projektu, například i v herním enginu. V mém případě posloužil program Clickteam Fusion 2.5.
Herní Assety, 2018
Cvičení, grafika. Grafické zpracování různých herních objektů, specificky strom - kámen - květina. Použití Adobe Photoshop za pomoci nástroje tužky - jedná se o pixel-art vizuální styl s abstraktními barvami, připominající arkádovky z 80-90. let.
GameJam událost, 2018
Víkendové cvičení, grafika. Skupinový projekt s dalšími spolužáky z ateliéru na tvorbu funkční počítačové hry za víkend. Schránky jako grafika, zvuky a kód. Adobe Photoshop. Velikost byla různá - dodržení poměru a rozlišení 1920x1080 px.
Zimní klauzurní práce
Zkouška, 3D Model, video. Tématem byla virtuální galerie dle naší představivosti. Období ledna, cca. 2 týdny. Proces architektonického modelu domu přes Sketchup 3D, Blender a Unity pro finalizaci světěl, výstavných děl...
GameJam událost, 2019
Víkendové cvičení, kód. Tříčlenný projekt na tvorbu funkční počítačové hry za víkend. Schránky jako grafika, zvuky a kód. Adobe Photoshop. Rozlišení hry bylo 400x225 px v poměru 16:9. Zpracovával jsem hlavně kód, kolegyně grafiku.
The Gray Man, nedokončený
Autorský projekt, hra, grafika, kód. Dlouhodobý autorský projekt, práce z roku 2017, nyní v letním semestru pokračují. Pixel art/realný podklad v rozlišení 360x203 px. Hra s příběhem seriového vraha, práce s herními mechanikami...
Zimní klauzurní práce
Zkouška, funkční hra. Téma bylo individuální, v mém případě: "dům" a "pokoj". Výstupem byla hra ve stylu perokresby, práce se 3D architektonickým modelem domu v 2D prostoru. Téma smyčky. Adobe Photoshop, Clickteam Fusion.
Mimoškolní práce
Fight the Injustice, 2018
Concept art, grafika. Tématem bylo slovo "Legie". Pro potřeby jsem využil budoucnost ovládanou roboty a tím i vykreslení nižších společenských vrstev (města). Pokoušel jsem se o experimentální perspektivu a dynamický pohyb. 1920X1080 px.
Bouřlivé moře, 2018
Concept art, grafika. Ve volné chvilce na 2-3 hodiny, Adobe Photoshop. Vyzkoušel jsem nové štětce a využil grafického tabletu. Dokument s rozlišením 1920x1080 px, ve kterém jsem se snažil využít rychlé práce bez řádných detailů...
Untitled Krajina, 2019
Concept art, grafika. Hodinová práce s nízkým rozlišením obrázku, kreslené tužkou ve Adobe Photoshopu. Pixel art v šedém spektru, ve kterém jsem nechal vést moji mysl skrz veškerou představivost prostředí, nezaložené na skutečném podkladě.
A Week of Circus Terror, 2016
Funkční hra, grafika, zvuk, kód. 2D point & click počítačová hra ve chmůrném vizuálním stylu a netradičním zpracováním. S lehkým narativem v pozadí se hráč v nočních hodinách snaží přijít na jednotlivé mechaniky antagonistů, aby přežil!
Joyhemia Entertainment, nedokončené, 2018-
Hra, grafika, zvuk, kód. 2D point & click počítačová hra s inventářem a prvky adventury, ve kterém má hráč přežít v korporátní budově a dostat se z ní co nejrychleji pryč. 856x480 px, Clickteam Fusion, Adobe Photoshop.
Logotyp 1, 2018
Logo, grafika. Zpracování loga pro CS:GO tým v co nejvyšším rozlišení pro možné variabilní použití. Barevné i maximálně dvoubarevné provedení. Motiv vlka je značně oblíbený a také jsem ho zaiplementoval. Adobe Illustrator a Photoshop.
Logotyp 2, 2018
Logo, grafika. Zpracování loga pro CS:GO tým, opět co v nejvyšším rozlišení v programu Adobe Photoshop. Především limitované barevné kombinace pro jiné hráče týmu, zároveň i s jmenovkami. Podkladem posloužila fotka skutečného vlka.
Obchodní banner, prosinec 2018
Banner, grafika. Kombinace s grafikou, zdarma fontem a vektorové grafiky k volnému použití. Formát metr na metr, kdy pro potřeby byl banner i vytištěn na speciální látce. Grafika má být přehledná a nerušená a nanejvýš informativně sdělná.
Ostatní
Politický pixel art, Zeminátor, 2018-2019
Video, funkční hra. Téměř půlroční projekt, jehož výstupem byl šestiminutový videoklip, který má na hru upozornit. Vizuálním stylem je pixel art, synthwave satiricky reagující na politickou scénu. Sony Vegas, Clickteam Fusion, Adobe Photoshop.