Letní klauzurní práce
- Zkouška, funkční hra.
- Software: Adobe Photoshop, Sketchup, Clickteam Fusion 2.5.
- Téma bylo individuální, v mém případě: "dům" a "pokoj". Po 4 návrzích jsem si nakonec vybral jeden. Spočíval v určité prostorové smyčce, ve kterém hráč má za úkol chodit neustále dokola v místnosti pokoje. Tento stav je pravidelně narušen změnou vnějšího kontextu prostředí, či-li při každé smyčce se byť nepatrně změní místnost. To vše graduje do takového stavu, ve kterém se mění celá místnost třeba v knihovnu, či místnost plnou dveří.
- Hra se dá vyhrát tím způsobem, pokud budete správně klikat kurzorem myši na oblasti pro přesun ve hře. Či-li neustálým klikáním na stejná místa v daném snímku se hráč přiblíží ke konci hry i výsledném vyúctěním pointy. Pokud kliknete špatně, zhorší se viditelnost a tím se znemožní posun. Snažím se poukázat na lidskou představivost v rámci omezeného prostoru, na práci s herními mechanikami jako takovými a smyčce, která se ve 2D herním prostoru nepoužívá. Ke hraní stačí pouze aparát myši. Formát přesunu ve 2D prostředí parafrázuji také i na svém jiném obdobném projektu, pracovně pojmenovaný: „The Gray Man“.
- Období května, 2 týdny práce.