Software: Adobe Photoshop, Sketchup, Blender, Unity, Sony Vegas.
Tématem byla virtuální galerie dle naší představivosti. Proces architektonického modelu domu přes Sketchup 3D, který vychází ze skutečného funkčního domu, dále Blender pro následnou destrukci a atmosférickou konjukturu (realizace domu uprostřed ničeho, zahalený v mlze, v prázdnotě, dům by měl být opuštěný, zastaralý, ze kterého by případně šla udělat i výstava) a Unity pro finalizaci světěl a výstavných děl.
V každém okně dům obsahuje určité autorské dílo či naopak video upoutávku na hru. Je tak učiněno pro situaci „zvědavého souseda“, který se dívá skrz okna, zda není bydlející přítomen, avšak divák nalézá místo prázdného interiéru výstavní díla. Funkci materiálů jsem nahradil pro co nejjednodušší vizuální řešení lehkými barvami, protože textury jsem digitálně ještě nezpracovával. Pro navození atmosféry bylo užito efektu mlhy a odlišné světelné barvy na temnější fázi tvorby, kde barvou dominovala červená. Za zmínku stojí také obrazy pověšené na hácích, kterými znázorňuji i hororové prostředí.
Myšlenka důležitosti vnitřního prostoru domu pro zázemí galerie mě navnadila vytvořit opak, kde divák prochází pro potřeby zhlédnout díla kolem budovy, ne je spatřit uvnitř. Svým způsobem je zpracování prostor reakcí na mojí tvorbu psychologického hororu o seriovém vrahovi, tedy myšlenka opuštěného domu zahalený mlhou a temnější atmosférou je téma, které se mi již dlouhodobě zamlouvá.