The Gray Man, nedokončený
- Autorský projekt, hra, grafika, kód.
- Dlouhodobý autorský projekt, práce z roku 2017, nyní v letním semestru pokračují. Takhle bych shrnul vývoj téhle hry. Nápad přišel v roce 2017 při myšlence vytvořit nevšední a originální zpracování a tématiku hry. Hráč by měl hrát za svědomí sériového vraha a kanibala, který prožívá dny a noci ve svém starém a opuštěném domě na pokraji města v lese. Stále se uvažuje nad narativním podtextem a zdali má být součástí hry, avšak hráčovi bude naskytnuta velká várka mini her, tedy situací s různými herními mechanikami, při kterých hráč bude sledovat oběť, či v psychologickém rozpoložení vraha hrát deskovou hru, ačkoliv to zní velmi zvláštně, takové formy bych určitě rád využil.
- Pixel art/realistický podklad v rozlišení 360x203 px. Tvořené v programu Sketchup jako architektonický americký dům. Poté převedení do Adobe Photoshopu pro úpravu prostředí a chmůrnější atmosféry. V neposlední řadě vše obstará herní engine Clickteam Fusion 2.5.
- Progress hry je možný sledovat zde, Odkaz