Počátky mé kresby se pojí se studiem geometrických útvarů - nejen jejich způsobem zobrazování, ale také jejich chápáním v rámci společnosti. Zkoumala jsem rovněž vzájemné relace útvarů, přičemž jsem dospěla k poznatku o fraktálovém uspořádání, se kterým jsem začala experimentovat, když jsem se pokoušela navrhovat vlastní pravidla řídící vztahy mezi prvky.
Ačkoli se má kresba neustále proměňuje, princip kompozice se řídí pravidly geometrické dispozice; jde o jakousi makrostrategii, která dále ovlivňuje mikorstrategii, tedy to, co je zobrazováno. V tomto směru inklinuji k přírodním motivům a živoucnosti - hledám strukturální uspořádání přírodních tvarů. Diachronně navazuji na kulturní motivy v rámci lidových ornamentů. Důležitým aspektem ve vývoji mé kresby je úzké spojení geometrie s matematikou - té následně jako prostředku využívám pro jiný druh mých kreseb, které lze zjednodušeně označit za digitální. I pouhá linie lze transkribovat do matematického zápisu, který po vložení do algoritmického systému generuje kresbu linie v závislosti na jeho pravidlech. Takto generovaná statická kresba dále může získat na dynamice přidáním specifické proměnné, totiž jakési řízené modality, což v klasické médiu kresby umožněno není - vzniká tak kresba v čase.
Ilustrace do knihy povídek o vzdáleném oceánu a ptácích sedících v oknech.